Thursday, March 18

Catch up

En kort oversigt over de sidste par måneder.
  • Begynde på den bedste efterskole! det er SÅ rart at vide at man har valgt rigtigt :D
  • Blev kærste med min kæreste, og er lykkeligere end nogensinde før!
  • Tog til Syd Afrika og Mocambique, og fik lov til at opleve 'the big 5' og mange flere dyr. Og oplevede krystal klart vand, og blændende hvide strande, under den mest fantastiske stjernehimmel jeg nogensinde har set.
  • Var på den bedste skitur med min efterskole.
  • Fik hoved rollen til skolens teaterstykke (første hovedrolle nogensinde:)

Det har været et fantastisk år indtil videre. Jeg har fået musik i linjefag, er lidt nervøs/ skeptisk, altså jeg ved jo ikke særlig meget om musik i forhold til så mange andre på skiolen.. :/ men men det skal nok gå alt sammen :) Jeg glæder mig rigtig meget, vi skal optræde for 3000 mennesker, og på plænen i tivoli :D nice!

Jeg glæder mig til sommer og roskilde festival. En dag som idag, gør det dog meget nemmere at vente :)

Trine var syg idag ellers, skulle jeg have haft power yoga i valgfag. Jeg kan rigitg godt lide at have power yoga :D

Jeg så Dumbo for første gang idag, den er rigtig sød, men blev lidt overrasket over hvor kort den egentlig var. Elisabeth og jeg spiste rigtig meget Anthon Berg chokolade idag, det er næsten klamt.

Jeg ville rigtig gerne lægge nogle billeder op men min computer blev stjålet, så jeg låner Elisabeths lige nu. Glæder mig til at få min egen igen :)
Fortæller jer snart om hvad der kommer til at ske i mit liv. It's life changing!

2 comments:

  1. love your blog!

    hey misikko.com is letting me give away a hana elite straightener worth over $300. so go to my page and look at the first blog entry to see how to enter!!
    ♥smalltownchicc

    ReplyDelete