Monday, April 6

060409

Jeg skal ud og shoppe med Sarah i morgen! Nøj hvor jeg glæder mig, også selv om jeg virkelig ikke burde tage ud og shoppe, da der lige p.t. er 13,- på min konto (har stadig ikke fået min løn fra det lorte job!). Men så var jeg ude hos Sarah's mor's tandlægeklinik idag, for lige at tjene nogle skillinger og for at betale min gæld af til Sarah. Anyway, nu må det være tid til at få købt mig nogle rock'er smykker og eventuelt en herre hat, og endnu mere enventuelt en hvid blazer.. Ihh der er så mange ønsker, god man var rig... Hov! forresten er der fra idag præcis 3 måneder til min fødselsdag! 

I'm going out shopping tomorrow with Sarah. I'm really exited, it feels like ages since the last the I spent a little money, all though I really shouldn't. I am so broke you wouldn't even believe it!(I still haven't gotten my pay check from my crap job). So.. I was out by Sarah's mom's dental clinic today, to make some money, and to pay back my debt to Sarah. Anyway, it's gotta be about time I get myself some rockin' jewels and maybe a men's hat and even more maybe a white blazer.. Argh! soo much stuff I really wanna get, Damn I wish I was rich! OH! btw today there's exactly 3 months to my birthday!  

No comments:

Post a Comment