Saturday, April 25

Hmm.

Jeg skal møde menneskerne på min efterskole imorgen. MAJOR fashion crises! as usual...Jeg mener man for trods alt kun 1 chance for at gøre et god førstehånds indtryk. Sarah og jeg prøvede at finde et outfit her i morges, men det var som om der bare ikke var noget, overhovedet! Capdamnit! Jeg overvejer kraftigt mine nye Indiska buddah bukser men dem var Sarah ret meget imod... Hun syntes mere det skulle være noget enkelt men stilet. Hun forslog min 'ulve t-shirt' og high shine gemasher, og blazer. . Men ved bare ikke helt om det bliver for varmt, og om de der S/M gemasher som Andreas kalder dem, ville gøre et 'godt førstehåndsindtryk'.. I don't know... Har I stået i den samme position? - og i så fald hvad havde du på? 

Hov og by the way.. den der fest vsr SÅ stenet! aldrig mere til fest med (næsten kun) folk jeg ikke kender.. no offense.. Men oh dear god, jeg gør det aldrig igen.. 

8 comments:

  1. Min engelsk lærer siger altid KISS - keep it simple stupid (ikke at du er det, men you know :))
    Det første sæt er fint og casual, det andet er simpelthen for stift, hvis man kan sige det sådan. Jeg havde selv almindelige jeans + hvid top og et spraglet tørklæde på, da jeg skulle til ny elevdag :b

    ReplyDelete
  2. kan du ikke tage ulve t-shirten på sammen med harems bukserne?

    ReplyDelete
  3. orh skal du på efterskole? ih jeg ville gøre alt for at tage tilbage til min et år mere! glæd dig! jeg synes helt klart det sidste outfit - du kan jo altid tage blazeren af hvis det bliver for varmt (;

    ReplyDelete
  4. Tøjet er da det mindst vigtige?
    Bare man har det godt og er åben overfor andre mennesker : )
    Ps. jeg synes du skal tage en herre flot kjole på!
    hæhæ

    ReplyDelete
  5. Sidste! Ulve tee rox

    ReplyDelete
  6. Jo, jeg har egentlig stået i den fuldstændig samme situation, bare sidste søndag. Jeg endte med at tage noget på, som jeg følte mig godt tilpas i, og som jeg syntes viste bedst "hvem jeg er". d: Men i sidste ende vil jeg give Emma ret, tøjet er helt klart ikke det mest vigtige.:)

    ReplyDelete
  7. jeg synes at ulve t-shirten, leggins og blazeren. fint og simpelt, men samtidigt lidt specielt med den t-shirt :)

    ReplyDelete