Monday, February 23

Findeløn


hmmm mandage er de egentlig så slemme, som folk går rundt og syntes? Jo, selvføljelig stinker det at man efter to dage med muligheden for at sove længe, pludseligt skal tidligt op og skynde sig i skole. Men af en eller anden grund, har jeg ikke svært ved at stå tidligt den første dag efter en weekend/ferie. Bonus.
Og når man alligevel ikke skal rigtigt i skole, en dag som idag, men på ''vest forbrænding'en'' og lære om affald.. (? - why?!) 
Er det så så slemt? 
.. Så tror man nemlig det bliver slemt, fordi man skal på arbejde, som rengøring i en biograf (hvor folk btw ikke kan finde ud af ikke og smide med fucking popcorn all the time! -specielt omme bag sæderne hvor skod-støvsugeren ikke kan nå om!). Men fordi jeg til min  (positive) overraskelse skulle rengøre den store sal, og ikke den lille sal, hvor man skal gøre 1000 andre ting end i den store. OG der var en gammel dame, der havde glemt sin taske i salen. Så som den fantastiske/vidunderlige/thoughtful/engle-agtige pige jeg er, ringede jeg til et nummer, der lå i taksen. Og 20 min. efter kom ejermandens/-damens datter og hentede taksen. Og voilá så havde nanna lige tjent an additional 100 kr! - sweet stuff.. + jeg fandt ud af at jeg snart har tjent 1000 kr! - så ser fremtiden lige pludselig lidt lysere ud...  

No comments:

Post a Comment