Wednesday, February 25

Forgive me Father for I have sinned

..yet again..
Okay så det startede med, at min veninde fik mig overtalt til at købe de her to ting til hende... Hvilket er fint nok, da hun ikke selv har en account på Asos osv...

meeen, så var det jo den berømte lille djævel, poppede op på min skulder... og overbevidste mig om at siden min veninde jo alligevel betalte porto'en, kunne jeg da sagtes lige købe lidt med (undskyld Kathrine!)... 
Fucking lorte djævel! 
Ej, I guess det er fint nok, siden jeg jo lige har fået 100,- i finde løn, så skulle egentlig kun betale 62 kroner for de her leggings...
 Som jeg egentlig har været lidt imod, at jeg skulle eje, i et godt stykke tid, mest fordi der allerede er to piger fra min klasse der har dem (eller i hvert fald nogen der ligner) plus ca. resten af pigerne på min årgang ejer dem... Og virkelig, der findes ikke noget værre end at gå rundt og ligne en eller anden anden person... Men hey! så må jeg jo bare finde en måde at gå med dem på, som ingen andre nogen sinde har overvejet! (Haha yeah right Nanna, keep dreamin'...)  



No comments:

Post a Comment