Tuesday, February 17

Its mine baby!



YES MAN! YES MAN! YES MAN!!!! 
den er min, den er min na na na! wuhhu!! Så har jeg fundet kjolen jeg skal have på til min mors store fødselsdag, her til april! -- det var lidt af et drama at få fat i den. Først så jeg den på Asos, en gang tilbage i november/december. Så glemte jeg lidt om den, og at jeg overhovedet skulle finde en kjole, for på det tidspunkt var der jo lang tid til forår (det syntes jeg nu stadig lidt den er..) Men så kikkede jeg lige rundt på Asos her i dag, bare for at se hvad der nu lige var (DET ER FARLIGT!) Og så faldt jeg over kjolen i udsalgs "afdelingen". Og så tænkte jeg "Its now or never baby", og så tænkte jeg "NOW!" MEEN - der er altid et men..- den var det jo selvføljelig ikke i min størrelse.. -.- MEEN (hvis historien ender godt er også et 'men' nr. 2) Så måtte jeg jo bare ty til andre midler 'TRENDSALES!' Og fantastisk nok ver den der - i min størrelse! :D uhh det reddet min dag. OG the best part jeg har allerede skoene til :D 

2 comments: