Saturday, February 28

je suis prêt pour l'été

damn det kalder jeg power shopping! efter at have sovet hos min søster i København (fordi mine forældre ikke er hjemme) tog jeg lige et lille smut ind til strøget. jeg kørte på min søsters cykel, og der er jo helt sindsygt så anderledes en by kan se ud! Når man er vant til at se en by fra et vindue i en bil, og på gå ben, så er det som at se et helt andet land, bare ved at have to hjul under sig.. det var i hvert fald lidt af en øjenåbner for mig.. 
men anyway havde jeg max. en time og et kvarter til at shoppe i, og what do you know?! jeg kom selvføjelig forsent.. på trods af jeg næsten løb fra butik til butik..
men det gode var at jeg fik fat i hvad jeg havde planlagt, utorligt nok..
 

Tank top og cardigan fra gina tricot, shorts fra Bik Bok (Never Denim) åbenbart designet af en fellow-blogger; Amanda Berg
Og så fik jeg også købt en gave til min bedste veninde Sarah, som har fødselsdag på lørdag. Men jeg siger ikke hvad det var jeg købte, for så ville hun finde ud af det før hun fik gaven.. and that wouldn't be any fun now would it...

No comments:

Post a Comment