Monday, February 16

Just one of those days

puha det har været en hård dag.. så det her indlæg bliver et rigtig brokke indlæg, så er du advaret...
Skole mæssigt var det ikke hårdt overhovedet. Jeg havde kun 4 timer, og en af dem tilbragte jeg hos skole sundhedsplejersken.. så det var ikke slemt..
Så ved busstoppestedet på vej hjem, kom en dame over til mig. Hun spurgte mig om jeg havde en lighter.. det havde jeg ikke, sjovt nok som jeg ikke ryger.. Endelig fandt hun sin lighter, efter at have rodet sin taske igennem for 5. gang.. Så begyndte hun at snakke om at hun havde været "ikke-ryger" men så var blevet ryger igen, og frem og tilbage.. så hørte jeg om hendes ryge stop kurser, og hendes kontakt person, der hævdede at han alrig havde hørt om en der hed Marianne (damens navn.. duh...).. Så fortalte hun om hendes veninde der var dansker men uddannet i Sverige.. laaang historie jeg ikke orker at skrive ned, og som du sikkert ikke gider høre... Så kom min bus og vi sagde pænt fravel. Men de var faktisk en ret positiv oplevelse. Det er lang tid siden jeg sidst har talt med en fremmede person, og der er ret befirende på en eller anden måde... Så skulle jeg til lægen og vaccineres, AV! Jeg plejer ikke at syntes det gør særlig ondt.. men fuck det gjorde ondt i dag! og det var så efterfulgt af 2,5 timers arbejde. Rengøring i Birkerød Bio. Wuhu! så nu er jeg officiel smadret, såret og træt...   

No comments:

Post a Comment