Monday, February 9

Valentines day's commin' up


Så er det snart Valentines day. Mange syntes sikkert det er en super cliché og over hyped dag, der ikke engang er noget specielt ved. Men det er jeg ret uenig i.. Jo nok har det faktum, at jeg har boet i USA, haft indvirkning på min opfattelse af denne 'hellig dag'/event/'god-mulighed-til-at-få-sagt-det-man-ikke-siger-på-en-normal-dag'. Men der er altså et eller andet hyggeligt ved denne dag. Det er nok præcis det, altså at man har en oplagt mulighed til at fortælle ens loved ones at man holder af den/dem. Og så er det jo ret hyggeligt hvis man evt. får et Valentines kort eller andet fra en secret admirer (: Jeg er i hertfald spændt på om jeg bliver lykkeligt overrasket på lørdag... Har du en significant someone i dit liv, så opfordre jeg dig her med til, at udtrykke dine følelser til ham/hende/den/det på lørdag.  


No comments:

Post a Comment