Friday, March 6

En drøm


i nat have jeg den underligste drøm! Jeg kan sjældent huske mine drømme, men lige den her bed sig fast i min hukommelse. 
Okay så scenariet mindede lidt om Charlie and the Chocolate Factory(Den ORIGINALE version, ikke den der dumme én med Johny Dep). Altså at en en lille gruppe bliver valgt til at komme ind og se en chokolade-fabrik. Borset fra at i min drøm var det os bloggere der var blevet valgt til at komme ind og se Pernille Frium's (Fashion by Frium)skole, en design skole. Men det var som om det mere var som en paraktik plads. Vi vi var ca. 7 personer der inde, og bælev sat til de underligste opgave. Jeg kan ikke huske præcist hvad det var, men det var noget i stil med at rense nåle til symaskinerne, pudse lampepære ovs. Desværre kan jeg ikke huske så meget mere, men damn den var underlig.. Men jeg vågnede op med en rigtig underlig følelse i kroppen... 
Jeg ville gerne lære at tyde drømme.. Findes der ikke et kursus for den slag eller såddan noget?

No comments:

Post a Comment