Friday, March 20

En kedelig fredag aften

Øv bøv,, igen finder jeg mig selv på min seng, TV stenende, og ALT for mæt, af ALT for meget mad... Jeg næger simpelthen at ende som en af dem dér der hele tiden siger til sig selv "Ej, NU skal jeg altså i gang med at motionere"... Men det skal jeg nu altså .. crap.
Men men men, nu ikke så meget selvmedlidenhed Nanna. Jeg bruger da bare denne skønne aften på en KÆMPE omgang beauty spa i min kælder. Neglene skal plejes, og ansigtet skal blive grønt af ansigtsmasker. Og måske en lille gå tur? Når nej, jeg er jo grounded.. crap, dumme forældre.. Nå men så vil jeg bare drømme. Om alt, måske om at gå en tur, eller om sommer, eller om at være rig, eller min nok yngligs ting at drømme om... fremtiden...
Puha der bliver meget at leve op til for den lille Nanna når hun bliver stor...

Hov! P.S. min tee er kommet. Min far blev godt nok lidt sur, da han fandt ud af at den var sendt fra Thailand. 
"Er du klar over hvor farligt det er at bestille ting fra Asien!? Jeg mener portoen må da ha' kostet mere end selve t-shirten! De misbruger dine konto informationer!!"

Citat af min far. Så kan man da ikke undgå, at få en lidt dårlig mave fornemmelse.. 

No comments:

Post a Comment