Monday, March 9

Show me your ink. BITCH

Tatoveriner.. to love or not to love.. Jeg ved egentlig ikke rigtig hvad jeg syntes. Der findes rigtig rigtig mange rigtig rigtig grimme tatoveringer. Jeg kan specielt ikke lide, you know de der boxer tattoos a la Mikkel Kessler

Men jeg syntes der er et eller andet virkelig smukt, og fotryllende ved at udsmykke sin krop på den måde. Personligt kan jeg bedst lide når de virkelig betyder noget for énMen nogle gange, og i langt de fleste tilfælde et det alt for meget... 





Jeg ved ikke om jeg selv engang vil have en, måske. Men mangler ligesom at finde det rigtige motiv, og det rigtige sted på kroppen.. Hvad med dig? har du nogle tatoveriner?

4 comments:

  1. hvis jeg skulle ha' en tatovering, ville jeg ha' en legomand ligesom Tobias Kippenberger

    ReplyDelete
  2. Hvis jeg skulle have en skulle det være noget tidløst og smukt.
    Men for alt i verdenen ikke et eller andet kliché fis som et kinesertegn eller en delfin på anklen.

    Kender en der har et egyptisk øje ved siden af brystet. Altså.. helt ude i siden, der hvor bh
    en går.
    og hvor "side-syningen" går.
    Det er vildt flot.

    ReplyDelete
  3. Jeg har en tattovering på bagsiden af venstre håndled, som forestiller en fønix da jeg tror på reinkarnation :)

    ReplyDelete
  4. Nice. håndledet er også et af de steder jeg helst ville have en. Og jo definitely en tidløs og smuk én :)

    ReplyDelete