Thursday, March 26

Hvad dato er det idag?

Grin af verdenen, og verdenen griner af dig. Jeg føler mig simpelthen så uinspireret lige for tiden. ARGH!... Jeg var så til den her skole fest ting igår. Og det var faktisk overraskende sjovt, det skal jeg nok takke Kathrines vodka for... JA JA, jeg ved det godt "NANNA altså! På en onsdag aften, til en SKOLEFEST!, men den skoledag næste morgen." Jaja, den usual moralske prædiken. Ej, det var jo heller ikke menigen at jeg skulle havde noget indenbords... Men I'mma tell you, jeg var langt fra den eneste! Så midt om festen, gik vi (en gruppe på ca. 20(stort set hele den sjove del af festen)) hjem til en fra A klassen. Det var til gengæld sjovt! Anyway, en aften, der tidligere, så ud til at blive den største fiasko i verdenshistorien, turned out til at blive rimelig okay. Men det sjoveste af det hele var i morges. Jeg sov hjemme hos Sarah, da både hun og festen holdte til i Farum. Men altså vi vågnede op uden tømmermænd (det har vi alligevel aldrig), men til gengæld var vi ekstremt bag-stive! Damn det var sjovt.. Og den sjoveste dansk time nogensinde... Men nu er jeg bare blevet ret træt, og uinspireret.. dumme alkohol.. Og weekenden kommer nok ikke til at stå på andet (alkohol altså), da den står på hyttetur med klassen.. 10 drenge og 5 piger.. Good odds... Og dog.. der er ikke rigtig nogen, der siger mig noget, men men det skal nok blive hyggeligt allligevel... Anyway outfittet som jeg blev overraskende tilfreds med kommer der nok et indlæg med senerer, da jeg er lidt doven i disse dage... Håber i havde en god onsdag aften, og torsdag :)

No comments:

Post a Comment