Saturday, March 14

I need your help!

Jeg har altid altid altid været en fan af t-shirten, specielt dem med prints. Og så tullede jeg lidt rundt her på bloggosfæren, og var så tilfældigvis inde på Pagik, og fandt så et link til denne smuksag 
I loove it! som Hr. Ole Henriksen ville have sagt det. Men anyway jeg er blevet forelsket, og ved ikke helt hvad jeg skal gøre.. Jeg mener den koster kun omkring 130 kr, inkl. porto. 
Den er fra e-bay, og jeg kan ikke finde ud af hvordan man gør på dumme e-bay, fordi så begynder de at snakke om alle mulige tillæg, så som forsikring, og additional price.. oh dear god, im lost.. og jeg vil ret gerne have fingrene i den... What to do, skal man så bare satse? og stole på sine internet-instinkter? 
hjælp...

2 comments:

  1. Bare spring ud i det :) eBay er slet ikke så svært, som man først tror. Bare få sælger til at krydse din pakke af som en gave, så undgår du som regel told.

    ReplyDelete
  2. Hehe okay, tak for tippet ;)

    /Nanna

    ReplyDelete