Friday, March 13

Fredag den 13.

lorte dag. I skolen var der et folke musik band, Stine Michel , tror jeg det hed, anyway det var noget ret underligt musik. Hun fortalte en historie om sin moster, der boede i en mose, og andre underlige ting. Og så skulle man tro, at det vel ikke gjorde noget, siden det forgik i en time. Men det var i geografi timen, og nej jeg kan ikke lide geografi, men vi har en ret stor aflevering for til om snart, og ville egentlig gerne have den overstået hurtigst muligt..
Men det værste på dagen var på vej hjem fra skole. Jeg har ikke lyst til, at gå særlig meget mere i detaljer. Æhj jeg får det til at lyde som noget stort og virkelig forfærdeligt, men det er det slet ikke, det er egentlig ret fjollet. 
Så kune jeg jo trøste mig med, at det er fredag, men jeg ville egentlig heller have, hvis det havde været en hvilken som helst anden hverdag.. så ville det løse sig imorgen, men nu skal jeg istædet enten ringe til personen, eller vente til på mandag, jeg har ikke lyst til nogen af delene...Pis... 
Arbejdet var alt for krævende, og nu er jeg mere smadret end en isbjørn, der desperat forsøger at svømme fra isplatform til isplatform... Lorte fredag den 13. 

No comments:

Post a Comment